Profesionální přesvědčování bude daňové poplatníky stát 50 miliónů korun a na základě smlouvy podepsané Ministerstvem zdravotnictví kampaň zajistí firma Remmark. Zatím však nejsou očkováni ani lidé nad 70 let a je obrovský nepoměr mezi počtem dostupných vakcín a počtem těch, kteří by se nechali očkovat okamžitě (pokud by bylo čím). Třeba jen kvůli hrozící diskriminaci neočkovaných a větší svobodě pohybu v době "okurkové".
Zdá se tedy, že po 12. dubnu nás bude kampaň nabádat k něčemu, co bude mnohým v dohledné době nedostupné. Leda že bychom zajeli do Srbska, případně do Spojených arabských emirátů a zaplatili si očkování tam s rizikem, že tady nemusí být uznáno.
Pokud dojde na nějakou formu kovidových pasů, otázkou je, zda se ty nestanou mocnějším přesvědčovacím argumentem, než samotná kampaň.
|
*Pokud se Vám na tomto článku, vzhledem k datu jeho vydání, něco nezdálo, musíme Vás zklamat. Z naší strany o apríl nešlo.